[Mplayer-felhasznalok] Gui suxx

Gabucino gabucino at mplayer.dev.hu
Mon Feb 25 22:07:02 CET 2002

Gábor Lénárt didn't RTFM :
> Meg egy eszrevetel: (GABUUUUU, varom a szakertoi velemenyedet)
> Gabu, szerinted ezeket a userek sajat zsenialis agyukkal talaljak ki,
> vagy segit nekik valaki? Esetleg osszegyulnek "talaljunk ki hulye magyarazatokat
> az alktalunk erthetetlen - amugy lehet hgy trivialis - mplayer kerdesekre"
> talalkozon, es ott kulonbozo sci-fi-ket koltenek agyonpallerozott agyuk
> minden erejevel, vagy mi van?!
Kohom-kohom. Nos kedves szinten sokat tapasztalt LGB kollega, ugy velem
az okfejtese teljesseggel helytallo (igy legalabb mehetek vissza linuxot
installalni 386ra:). Tovabba, a fenti user besorolando a "Debian/Redhat/GNU
fanatikusok" sajnos egyre inkabb novekvo (lasd elozo signature-om) taboraba.

--
Gabucino
Szerintem a fejlesztok tettek bele ezt a "bugot" hogy egyes disztribeken ne