[Mplayer-felhasznalok] Gui suxx

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Mon Feb 25 21:18:37 CET 2002

Meg egy eszrevetel: (GABUUUUU, varom a szakertoi velemenyedet)

Gabu, szerinted ezeket a userek sajat zsenialis agyukkal talaljak ki,
vagy segit nekik valaki? Esetleg osszegyulnek "talaljunk ki hulye magyarazatokat
az alktalunk erthetetlen - amugy lehet hgy trivialis - mplayer kerdesekre"
talalkozon, es ott kulonbozo sci-fi-ket koltenek agyonpallerozott agyuk
minden erejevel, vagy mi van?!

- Gábor