[Mplayer-felhasznalok] Gui suxx

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Mon Feb 25 21:10:00 CET 2002

On Mon, Feb 25, 2002 at 07:21:27PM -0000, Szétoló wrote:

> Szerintem a fejleszt?k tették bele ezt a "bugot" hogy egyes disztribeken ne
> fusson a grafikus felület. A doksiból kiderül hogy Debian pártiak.

Kosssssszi, de tenyleg! Ilyen jot regen rohogtem. Kurvara nem szamit
a disztribed, tok mind1, az a fontos hogy mi van fenn. Hogy hogy kerult
fel (deb/rpm/stb) az tokmind1. Amugy meg korantsem mindenki Debian parti itt,
sooooot ... En eppen az vagyok, de pont nekem semmi kozom a GUI-hoz :)
Arpi meg mindig gyalazza a Debian-t (o Slackware-es skac ;-), stb stb.
Szla kerem ne altanositsunk.

De a leveled kurva jo volt ;-)))))))))))))) De tenyleg.

- Gábor