[Mplayer-felhasznalok] (x)mga driver kerdesek

A Remete hermit at freestart.hu
Mon Feb 25 20:44:46 CET 2002

Udv!

Az Mplayer hasznalataval vegre elerhettem hon ahitott vagyam: megszabadultam
a Windows-tol, aminek hasznalatara sokaig a videok lejatszasa kenyszeritett.
Nemregiben azonban beszereztem egy Matrox G400-as kartyat es csodak csodaja
meg a DVD lejatszas is megy (nagyon-nagyon ritkan icipicit megakadva) a ma
mar elavultnak szamito Celeron I-es 533-asomon. Sajnos egy problemam
tovabbra is maradt, ennek valoszinuleg monitorom az oka. Majdnem minden
file-nal tul sotet a kep, alig latok valamit, hiaba veszem maximumra a
monitoron a brightnesst, contrastot vagy barmit. Ez roppant bosszanto es a
dokumentacioban sem talaltam lehetoseget (x)mga driver alatt allithato
brightnessre. A brightness allitas billentyuzetrol pedig csak DirectShow
codec-eknel mukodik, en pedig termeszetesen ffdivx-et hasznalok ilyen
gyengus gepen, raadasul sok MPEG1-es file-om is van. XVideo-val tudok trukkozni,
(hala az xvattr nevu programocskanak) am azzal meg lassu minden az mga-hoz kepest.
Van megoldas???