[Mplayer-felhasznalok] kicsit figyeljunk

Kurucz István nevergone at freemail.hu
Mon Feb 25 00:13:30 CET 2002

Sziasztok...

Tudom, nem tartozik szorosan a temahoz (lehet is erte anyazni), de lenne 3,
azaz harom keresem.
Talan tobb ember neveben is. Szal:
1.) Ha valaki beidez a egy levelet, lecci nem az egeszet tegye, hanem csak a
lenyeget. Nem hiszem el,
hogy a tomor lenyeg idezese nem fer el max. 15-20 sorban. Ez akkor tziki,
amikor ugyanigy valaszolnak
a valaszlevelre, es az egeszbol lesz egy akkora level, hogy az ember 5
percen keresztul tekerheti vadul az
egergorgot. Ami abban a pillanatban minden, csak nem mulatsagos.
2.) Lehetoleg mellozni kene talan az ekezeteket. En is tudok ekezet nelkul
irni, pedig nincs is hozza kulon
billentyuzetem. Neked lehet, hogy jol jelenik meg a level. Nekem is. Masnak
nem biztos. Legyunk tekintettel
egymasra.
3.) Nem kene HTML formatumu level... sokszor nem laccik mas a levelbol, csak
hogy sok <br>, meg &aacute;
Ez nem HTML lista (tessek kijavitani, ha tevedek.), szal itt minden sima
text -kent jelenik meg, sokszor sok bosszusagot
okozva ezzel.

Csak ennyit szerettem volna mondani, bocs a beleszolasert, anyazni lehetoleg
csak maganba...

Tisztelettel:
The NeverGone