[Mplayer-felhasznalok] nincs gui

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Sun Feb 24 23:30:13 CET 2002

On Sun, Feb 24, 2002 at 11:18:52PM +0100, FantaNt wrote:
> Szerintem ha nem járok az online oldalon Mpéayer akkor
> valszeg nemis tudtam volna feltettni. Végigolvastam az
> összes doksit, ami erre a részre vonatkozott, de nm találtam
> a megoldást és ezért jöttem ide.
>
> De kár volt.

az eszem megall toled. megis mit vartal? szerinted ertelmes kerdest tettel fel?
telefonalj mar be egy autoszerelo muhelybe, hogy "gyerekek nem indul az autom"
mi baja lehet.

szerinted nem varja a szerelo, hogy ilyeneket mondj:
- inditok es feher fust jon a kipufogon de nem indul.; vagy:
- inditanam es meg sem mozdul az onindito.; ilyesmi.

szal bocsesz, de valszeg nem a listaban van a hiba. ezt biztos maskepp latod, de
hat errol sem a lista tehet.

na csa'
--
l4mer|E