[Mplayer-felhasznalok] nincs gui

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Feb 24 23:40:12 CET 2002

Hi,

> Szerintem ha nem járok az online oldalon Mpéayer akkor
> valszeg nemis tudtam volna feltettni. Végigolvastam az
> összes doksit, ami erre a részre vonatkozott, de nm találtam
> a megoldást és ezért jöttem ide.

akkor bizonyara lattad lgb emailcimet is.
probalkozz nala, kozulunk egyedul o bir reszleges gondolatolvasasi
kepessegekkel. talan o tudja ennyi infobol, mit basztal el...

btw. nekem is van egy problemam, ha megmomdod mit basztam el, en
is segitek neked. fair?
ezt irja ki a mencoder:
segmentation fault

otlet? RTFM megvolt, az online izerol is hallottam mar valahol.

:)

asszem ideje elinditani az mplayer-medium levlistat...
angolon is egyer tobben vagynak gondolatolvasasra...
elony: eleg 1 lista, mind1 milyen nyelven gondolkoznak rajta :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu