[Mplayer-felhasznalok] nincs gui

Tomka Gergely tomka at polygon.hu
Sun Feb 24 23:20:13 CET 2002

On Sun, 24 Feb 2002, FantaNt wrote:

>Nemértem mi a problémád, az mplayer oldalán ez a lista van kijelőlve a
>felhasználóknak, és a magyar nyelvűeknek. Azonkívűl, nem hiszem, hogy
>senki nem tudja megmondani, hogy valszeg mit ronthattam el, gui és skin
>tekintetében.

Nyilván sokan tudják, csak van egy olyan alapelv errefelé, hogy ami
tisztán és egyértelműen elolvasható a dokumentációban azt nem írják
meg. Természetesen a guiról is van szó, elég részletesen.

>A véleményedre nem nagyon voltam kíváncsi, arra meg főleg nem hogy
>hova menjek  a levelemmel. Számomra érthetetlen, hogy ha valaki segíteni
>nem tud akkor minek veszei a fáradságot, hogy levelet írjon.

Két okból is. Egyfelől jelezné, hogy semmi támpontot nem adtál arra
hogy mi a gond a guival - illetva ami kikövetkeztethető a leveledből
az az, hogy nem olvastál doksit, nem tudod hogy kell belefordítani,
ill. ha belefordult, elindítani.

A másik ok, hogy ezért szívesen mocskolódna, erről lehetne vitatkozni,
de nem érdemes. Mert én például nem mocskolódok (annyira sem mint ő)
és ezt a levelet se fogod szeretni.

Felnyíl. Tabulátor.

>Gratulálok hozzá, bár ha 10-12 file-nak kell bepötyögni az
>útvonalát, akkor azért csak ront valamit az élvezhetőségből.

* karakter? Általában shell, wildcardok, ilyesmik?

--
--+( Tomka Gergely -+- tomka at polygon.hu )+--