[Mplayer-felhasznalok] nincs gui

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Feb 24 23:26:54 CET 2002

Hi,

> k?
> >
> Nemértem mi a problémád, az mplayer oldalán ez a lista van kijelõlve a
> felhasználóknak, és a magyar nyelvûeknek. Azonkívûl, nem hiszem, hogy
> senki nem tudja megmondani, hogy valszeg mit ronthattam el, gui és skin
> tekintetében.

pedig igaza van, senki nem fog tudni meg josolni sem ennyi infobol.
talan venned TE a faradtsagot es ha mar ignoraltal mindennemu
ellenszenvunket a binaris csomagokrol es irtal, es nem birtokolod a leirast
(vagy csak lusta vagy elolvasni?) akkor elmesz a weboldalra es onlien
elolvashatod ott is...

html meg sux es egyebkent sem illik levlistakon.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu