[Mplayer-felhasznalok] nincs gui

FantaNt FantaNt at index.hu
Sun Feb 24 23:08:19 CET 2002

l4mer|E wrote:

>megis mi alapjan???
>nem gondolod, hogy senki sem latnok, hogy megmondja mi a baja a lejatszodnak?
>szentem probalkozz a medium at levlist.hu -n ezzel a levellel.

Nemértem mi a problémád, az mplayer oldalán ez a lista van kijelőlve a
felhasználóknak, és a magyar nyelvűeknek. Azonkívűl, nem hiszem, hogy
senki nem tudja megmondani, hogy valszeg mit ronthattam el, gui és skin
tekintetében.

A véleményedre nem nagyon voltam kíváncsi, arra meg főleg nem hogy
hova menjek  a levelemmel. Számomra érthetetlen, hogy ha valaki segíteni
nem tud akkor minek veszei a fáradságot, hogy levelet írjon.

>izlesek es pofonok. nekem vagy 5x gyorsabb mint "kikattingatni" a megfelelo
>utvonalat.

Gratulálok hozzá, bár ha  10-12 file-nak  kell bepötyögni az útvonalát,
akkor azért
csak ront valamit az élvezhetőségből.

--
üdv: