[Mplayer-felhasznalok] 2G avi majdnem j?

Alex Beregszaszi alex at naxine.org
Tue Feb 19 16:01:04 CET 2002

Haliho,

<offtopic>Eloszoris megkerhetnelek, hogy ne hasznalj ekezeteket?</offtopic>

> Lefordítottam enable-largefiles-el, és most már megnyitja a nagy
> fájlokat, és a hosszát is jól írja ki, de 2 giga után most is kilép.
> A grafikus felületen levõ húzóka a 2 gigán belül pozícionál, de az
> OSD kijelzõ jól mutatja a pozíciót. A -idx is jól írja ki (%-ban) a
> pozíciót, de 2 gigánál az is kilép, ezután persze ezen belül lehet
> pozícionálni.
> Felmerült bennem, hogy vajon jó-e egyáltalán az én avi fájlom. Van
> valakinek 5lete hogyan lehet leellenõrizni, vagy garantáltan jót
> generálni? Az enyém xawtv-vel készült.

Ott kezdodik a gond hogy mplayer nem hasznalja az OpenDMA (ha jol tudom ez a neve)
Bar nem en vagyok a felelos az avi demuxerert, de amennyire ismerem (nem nagyon ;)
wine-os headereket hasznal meg az avira, amiben siman DWORD-kent van definialva minden
index entry => mindket esetben (beolvasod a filebol <= ez megannyira se lehetseges,
vagy te generalsz <= ha a fejleceket "frissited" akkor imho ez jo lesz).

Ez volt ami elsokent eszembe jutott.

Amugy a demuxer layer kepes a 2gigara (quicktime mukodik is, lasd dev-eng levlista
archiv), csak nehanyan helyene kene imho az avi demuxert fixalni.

Jartas vagy programozasban?

-
alex