[Mplayer-felhasznalok] 2G avi majdnem jó

Kövesdi György gyorgy.kovesdi at siemens.hu
Tue Feb 19 11:47:15 CET 2002

Halihó!

Lefordítottam enable-largefiles-el, és most már megnyitja a nagy
fájlokat, és a hosszát is jól írja ki, de 2 giga után most is kilép.
A grafikus felületen levő húzóka a 2 gigán belül pozícionál, de az
OSD kijelző jól mutatja a pozíciót. A -idx is jól írja ki (%-ban) a
pozíciót, de 2 gigánál az is kilép, ezután persze ezen belül lehet
pozícionálni.
Felmerült bennem, hogy vajon jó-e egyáltalán az én avi fájlom. Van
valakinek 5lete hogyan lehet leellenőrizni, vagy garantáltan jót
generálni? Az enyém xawtv-vel készült.

Üdvözlet:
Kövesdi György