[Mplayer-felhasznalok] vcr-rel felvett divx

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Tue Feb 19 11:24:41 CET 2002

On Tue, Feb 19, 2002 at 11:04:25AM +0100, Arpi wrote:
> Hi,

> ++bitrate

> gondolom szar a vcr-ed. ehhez nekunk mi kozunk?
> az avifile...

Arrol nem is beszelve, hogy a VCR nekem 1 darabig ment, aztan nem, meg
eleg "erdekes" bugok voltak (csak raw formatumba mentett ki valamit felig-meddig
avi "alakban" ... mplayer nem csinal vele semmit, de valami 10Mb/sec-et generalt).
Node egy regebbi VCR, regebbi avifile-al par oras RTFM utan nagy nehezen
leforditva, es azota az jonak tunik :)

- Gábor