[Mplayer-felhasznalok] vcr-rel felvett divx

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Tue Feb 19 10:43:33 CET 2002

Hello!
Vasarnap letoltottem a cvs-bol a legujabb mplayert (es az
ffmpeg-et). Atmasoltam a libavcodec-et, leforditottam az
mplayert. Vcr-rel vettem fel (vcr -c "DivX 4.0" opcioval).
Hiaba "q + Enter"-rel leptem ki a vcr-bol (volt olyan is,
hogy megadtam neki, hogy mennyi ideig vegyen fel, es magatol
allt meg a felvetel), az mplayer azt mondja, hogy nem tud
tekerni a fajlban, mert nincs index. Ha a -idx opciot
megadom neki, akkor mar tud tekerni, de nagyon rossz lesz
a kep. Olyan elmosodotta valik, mint az olajfestmeny :)
A vcr-nek megadott felbontas 384x288 (ha jol remlik).
Nagyobb felbontasu filmeknel sincs ilyen problemam, ezert
nem ertem, hogy az altalam keszitett felveteleknel miert
van. Meg egy kerdes: a mencoderrel meg tudom azt csinalni,
hogy "normalis" divx-es avit csinaljon ezekbol a fajlokbol?
Ugy ertem, hogy rendes indexe legyen.

Egyebkent az ffmpegbol atvett libavcodec-kel kb. feleannyi
processzoridot eszik az mplayer a lejatszasnal, mint nelkule.

--
		Udvozlettel
				    Zsiga