[Mplayer-felhasznalok] mplayer lefagy

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Tue Feb 19 10:35:23 CET 2002

Hello!
A kisfiaim neztek hetvegen a Lolka-Bolkat (avi), es egyszer
kozoltek, hogy lefagyott :( Nezem, es tenyleg :(( Eddig
semmilyen gond nem volt vele, most megall az elet, mindig
ugyanott. Ha attekerem azon a reszen, akkor semmi gond.
Mivel nagy a fajl (>700MB), nem toltenem fel, de erdekelne,
hogy mit is lehetne csinalni vele. Lehetseges lenne, hogy
megserult a fajl? Hogyan tudom kideriteni, hogy errol van-e
szo? 2.4.17-rc1-es kernel, reiserfs fajlrendszerrel. Mas
avi fajloknal nem vettem eszre ilyen jellegu hibat. Ha nem
-gui-val inditom az mplayert, akkor az xtermben annyit ir
(amikor odaer a kerdeses reszhez), hogy segmentation fault,
es kilep. Gui-val inditva az tortenik, hogy megall a kep es
a hang, a lejatszo "vezerloablaka" sotet marad, csak kill -9
allitja meg.

--
		Udvozlettel
				    Zsiga