[Mplayer-felhasznalok] with-gui

Khiraly khiraly at cia.hu
Tue Feb 19 09:59:16 CET 2002

Lehet, hogy hhulyeseget mondok, de
ha jol vettem ki kb olyan a problemad, mint nalam az Xmms-sel volt.
Ott nekem olyan volt, hogy jobb klikk menu elo, mondjuk skinbongeszo
es nem tudtam Skint kivalasztani. Egyszeruemn csak csipogot, es nem
mozdult.

Tehat szerintem nem az Mplayerrel van a gond, hanem en a GTK ra gyanakodtam
annak idejen.
(Boldogitottam vele jonehany forumot, de nem tudtam megcsinalni)

Nekem mindez Ximian Gnome telepitese utan jott be.

Atmeneti megoldaS:
 jobb klikk-t nyomvatartva+bal klikk amire szeretnel klikkelni vegulis.
Nalam igy megy Xmms alatt.

Ezen felul nekem regebben az Mplayer csipogot is Gui.val, most is valamikor
csippan egyet-kettot gui nelkul is.

Szoval szerintem GTK konyvtarrendszered borult fel, de fogalmam sincs, ha esetleg
mas valaki tudja ennek a megoldasat, en is szivesen olvasnam.
Na pa'!

(mi lez emilcime?)