[Mplayer-felhasznalok] Felirat....

Khiraly khiraly at cia.hu
Mon Feb 18 17:18:35 CET 2002

Hi!
Meg mindig en.
(LAmer: az a nv-tv-ou.sourceforge.net link nem jo.
Tudom, hogy nem mplayeres tema, de itt azert van egy-ket gyerek, aki
TV-t is nez, es ugy gondoltam....)

TEhat felirat:
A kalapos o reszben megoldodott(Midnight Commanderrel is uaolyan kalapos...
Tehat majd valami kezdo linuxos topikot fogok boldogitani)

GAbucino:
Ez a MPSub nagyon jo, egy kis apro hibajat vettem eszre:
Nem megy:(
Komolyra forditva, a doksin egy .ass feliratformatum volt megemlitve
(documentation->felirat es OSD)
TEhat mukodik minden mplayer altal tamogatott tipussal?

Hiba valahogy igy:
mplayer ./Shrek.avi
-sub ./sub/Shrek\ HUN.sub -dumpmpsub
(par mp utan "q"-t nyomva:)

Tehjat a gond, hogy visszajatszasnal, meg jol akarja venni a masodperceket,
tehat rogton megjeleniti, es ami erdekes, hogy "csak" 5 mp-ig jeleniti meg az elso
feliratot, es utana soha tobbet(ami ertheto, mert az egesz film nincs annyi mp-es)

Az dump.mpsub tartalma(reszlet):
FORMAT=23.98

0 1083296768
Egyszer volt, hol nem volt,
volt egyszer egy bájos hercegno...

0 1077870592
...elvarázsolták egy
félelmetes varázslattal...

0 1075052544
...amelyet csak egy dolog oldhat fel...
Az Igaz Szerelem elso csókja.

Az eredeti Shrek\ HUN.sub -e(reszlet):

{1139}{1227}Egyszer volt, hol nem volt,|volt egyszer egy bájos hercegno...
{1258}{1345}...elvarázsolták egy|félelmetes varázslattal...
{1350}{1434}...amelyet csak egy dolog oldhat fel...|Az Igaz Szerelem elso csókja.

Tehat ez mitol van?
En vagyok bena, vagy RTFM, vagy mi?
Kosz szepen!