[Mplayer-felhasznalok] dxr3

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sun Feb 17 02:22:22 CET 2002

Sziasztok!

A dxr3 tamogatassal lenne egy kis gondom. A multhet szombati CVS ota az
mplayer mintha visszafejlodott volna dxr3 ugyben. Gondoltam van benne egy
kis hiba, de a mostani is ezt csinalja:
Ha beletekerek, akkor megall a kep, de a hang megy tovabb, es a kepszamlalo
elkezd vadul porogni felfele + a proci terhelodik. Ha a kepszamlalo a
vegehez er vege a filmnek. Ismetelt beletekeresnel szinkronizalodnak ugyan
(a kephez), de aztan mint az elobb (kep az nincs).
Ez a szinkronelvesztes csak -vc mpegpes -el van ha a mpeg12 -ot hasznalom
akkor csak a kep all meg de a szamlalok rendben.
A masik dolog + hogy ha ffmpeg codeceket hasznalok, akkor erdekesen kockas
lessz a kep.
A hibak csak a dxr3-ra vonatkoznak, az xmga kimenettel minden megy rendesen.

En szurtam el valamit ? Mitol lehet ez ?
koszi,
Attila

minden CVS (multheten se ment)
woody amd k6-2 500 G450 2.4.17
Tenyleg az mplayer milyen iranyba fog menni ? gyors lejatszo vagy mindent
mindenhol lejatszik ? vagy mindketto ?
Nekem mar csak egy hajszal kell hogy ne tudjak 1-2 filmet lejatszani akadas
nelkul. (legalabb is amik nekem vannak)