[Mplayer-felhasznalok] Felirat, stb.

Khiraly khiraly at cia.hu
Thu Feb 14 11:12:24 CET 2002

Hi mindenkinek!
TEhat a felirattal van meg nekem gondom:
Azt hiszem nem kezeli normalisan(vagz egyaltalan sem) ezt a karaktert:
Van nekem olyan feliratom, ahol az uj sor(ENTER) ilzen karakterrel
van megoldva:
-Hello BOB mit csinaltal tegnap este?|-Otthon voltam a nommel.
Ez igz nez ki a kepernyon(windoze alatt):
-Hello BOB mit csinaltal tegnap este?
-Otthon voltam a nommel.

Ha lehetne (konyorgok) akkor csinaljatok ezt meg az mplayerben is...

Masik az ekezetek:
mivel angol,francia,magyar ekezeteket hasznalok felvaltva:
a .mplayer/font konyvtarban aktualis
(iso...-1, iso...-2 fajlbol van kiszedve a megfelelo betumeret)
TEgnap ez a problema jott elo:
iso...-1 volt kitomoritve, es a magyar ekezetek kalaposak,
hullamosak voltak(ez ugye teljesen normalis)
De eszreveve ezt korrigaltam, tehat az iso...-2 csomagbol tomoritettem
ki a megfelelo betumeretet.

Az eredmeny nem valtozott, ugyanolyan kalapos maradt az u,
es hullamos az o!!!

Lehetseges ez?
(ertem itt, hogy nem cacheli valahova a feliratot, vagy egyaltalan
hogy lehetett ez?)

VAn-e opcio arra, hogy a betumeret minden filmen fix legyen?
(tehat ha egz 200x300 es egy 640x480 filmre ugyanaz a meret van
kitomoritve, akkor ugyanakkora legzen a felirat?)
Mert most olyan, hogy a filmre nagyitja ra, tehat egy kis betumeret
is leeht hatalmas, egz kis filmen, ami ki van rakva fullscreenre.

Kosz szepen!!!!
(amugy mint midenki fasza, foleg, hogy mar megy a tV-OUT)
((nvidia drajverrel az XF86Config-4 fajlba irt
"Option" "ignoreEDID" "true"
semi hatassal sincs a ket szelen levo ket-ket ujjnyi ures helyre.
Tehat nem nagyitja ki a kepet(torzitva se) a TV teljes feluletere.
Igy meg mindig kissebb a TV-n megjeleno kep, mint a TV felulete...:(
Mas otlet?)
kosz meg egyszer, es sz'asztok, jo kodolast!