[Mplayer-felhasznalok] Re: lame

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Wed Feb 13 15:05:59 CET 2002

Par aprosag:

A lame-nak megneztem a doksijat, a q opcio nem teljesen ekvivalens a
bitrataval. A q0..9-tol fuggetlenul van -b es -B a minimum meg maximum
allowed bitrate-ra, ilyesmire gondoltam, mencoder doksiban ez nincs benne.
Az viszont bennevan a doksiban, hogy a br=xxx only for CBR, hat megneztem
mencoder forrasat, es szepen hasznalja is lame_opts_br-t vbr-nel is, ahogy
kell, amit a lame csak akkor ignorol, ha nem abr, kulonben nem. :) Szal ez a
doksiban egy hiba, felrevezeto, nem csak CBR.

imho jo lenne ezt javitani meg picit hozzatenni az opciokhoz valami
magyarazatot, az ilyen felreerteseket elkerulendo.

s.

                     |  To Do is to Be       - Rousseau  |
                     |   To Be is to Do       - Sartre   |
                     |  Do Be Do Be Do Be Do - Sinatra   |