[Mplayer-felhasznalok] divx

Miklos Bagi Jr. joschy at mailbox.hu
Wed Feb 13 14:24:00 CET 2002

> mainconcept irt vmit, az penzes -> www.mainconcept.com

ezzel mar probalkoztam, de nem nagyon jott be ;o) akarhogy szenvedek hianyol
valami libaryt ami voltakeppen megvan es mas cucc megtalajja (ma' nemtom mi
volt az)

> meg van broadcast2000 az opensource meg annak az ujabb verzioja az mar
> penzes asszem -> www.herroinewarrior.com

ot meg nem ismerem, de kosz a tippet, nekiallok megqkkolni.

> amugy biztos vannak ilyen primitiv gtk/qt osszeklikkelgetett stuffok is
> kiloszamra -> freshmeat.net
>
> 1iket sem hasznaltam

freshmeat volt az elso amin megneztem ;o) vannak kicsi cuccok, de ami
hasznalhato lenne es valami komolyabb szintet kepvisel meg nem nagyon kerult
elo onnan. Sourceforge-on sem volt sokminden.

Udv: MBJr.