[Mplayer-felhasznalok] 2G avi

Kövesdi György gyorgy.kovesdi at siemens.hu
Wed Feb 13 13:52:21 CET 2002

Halihó!

Igen, valóban vannak fájlrendszerbeli korlátok, pl. reiserfs alatt
nem tudtam létrehozni 2G-nál nagyobb fájlt, de ext2-vel megy.
Egyébként nem írni, hanem olvasni kellene, és konvertálni pl.
divx-be. Az írás már megy (pl. xawtv-vel).
Nekem eredetileg 32 bites off_t -vel fordul le, ha átállítom 64
bitesre, akkor valami furcsa helyen elszáll a mencoder és mplayer is.
Gondolom, enélkül nem mehet. Nézegettem az avi fájl formátumát is,
amiben azt láttam, hogy a nagy avi fájlok egy olyan fejléccel
kezdődnek, ami 2G méretre utal, és ezt el is olvassa, de nem megy
tovább.
Árpitól jött egy levél az előbb, ami tök üres. Valami lemaradt, vagy
csak én nem látom?

Üdvözlet:
Kövesdi György