[Mplayer-felhasznalok] divx

Miklos Bagi Jr. joschy at mailbox.hu
Wed Feb 13 11:03:56 CET 2002

szerda 13 február 2002 10:57 dátummal ezt írta:
> Hi,
Hali,

> probald meg vbr audio val, hogy ugy jo-e.

kiprobalom minnya'

> az az igazsag hogy cbr-t sose teszteltem windozon...

Eddig meg en sem ;o) veletlen volt ;o)

> meg azt is ird le windozon milyen playerrel nezted

Miutan megfeneklett bennem a turpissag gondolata minden istennyilaval
probaltam: Media Player, PowerDVD, MicroDVD, stb. Arra is gondoltam, hogy
talan a windows driver nem az, ami nekem kell, ugyhogy egyarant probalkoztam
DivX 3.11-el es 4.akarhanyvanmostkintlegutobb verziokkal.

Udv: MBJr.