[Mplayer-felhasznalok] mencoder alatt subtitle hasznalata

Pihelevics Istvan pihe at dkh.dunaferr.hu
Wed Feb 13 07:19:52 CET 2002

Sziasztok!

Lehet, hogy butasagot kerdezek "meg csak kezdo kiscserkesz vagyok :) ":
Egy vinyora lemasolt vob alomanyokbol a mencoderrel divx-et varazsolok, van-e
mod arra, hogy a feliratot is belegyurja az avi-ba vagy egy text allomanyba?
En probalkoztam a -sid <num> (num:1-31) opcioval, amit nalam a menkoder
doksija ugyan nem emlit meg, ennek ellenere elfogadja. Sajnos azonban igy sem
sikerult feliratot avanzsalnom az aviba.
Az mplayer 0.6-os (meg december magassagaban toltottottem le, ugy emlexem)

ui. A fejleszto csapatnak uzenem: A progi fergetegesen jo, egyszeruen le a
svajcival :)
A tovabbiakban kivanok jo egeszseget es hosszu gyumolcsozo munkat!

--
Udv, pihe