[Mplayer-felhasznalok] MpSub, Modeline-ok

Khiraly khiraly at cia.hu
Wed Feb 6 14:55:46 CET 2002

Hi!
Ujabb gondok:
Gabucino:
Ezt az uj MPsub feliratformatum nagoyn jo! DE hogy lehet
visszaalakitani egy regi(windows altal olvashato) formatumra?
Mondjuk .sub, vagy .srt?
Mert most .sub->.mpsub megy de vissza nem!
Mert ha a filmhez kijavitottam, az nagoyn jo, de nem tudom odaadni
egy windows-os gyereknek se:((( (es egy lanyt nem krhetek meg,
hogy installaljon inkabbegy linuxot:)

A Masik:
Egy regi Goldstar TV-t izzitok. A gond a kovetkezo:
A felbontas 640x480, de a Modelinenel mit jelent az a 9 szamertek???
Mert most a kep ket szelen 3-3 cm hianyzik, tehat nem full screen:((
Probaltam valtoztatnia szamertekeken, de midenfele elcsuszott,
osszement, de nem nagyobbodott(vagy csak az egyik iranyba..)
A modeline az benne volt a DGA fejezetben is, de a XF86Config
peldafajlban is.
TEhat ha valaki leirna, hogy miket jelentenek azok a szamok
Modeline "640x480" 25.175 640 664 x x x x x x
Nem emlekszem rajuk.
Szoval valaki egy rovid leirast/URL-t kuldhetne....
Ezer hala.
(kertya Nvidia, de a XF86Config-4 fajlban irogatom)
A kis 15" kolcsonmonitorral is ez a baj,
hogy a ket szelen egy-egy ujjnyi lemarad....:(
Kosz szepen!!