[Mplayer-felhasznalok] Re: Mplayer-felhasznalok digest, Vol 1 #51 - 12 msgs

InterMouse morlock at freemail.hu
Mon Feb 4 15:09:54 CET 2002

> Message: 5
> Date: Tue, 29 Jan 2002 22:42:47 +0200 (CEST)
> From: Arpi <arpi at thot.banki.hu>
> To: mplayer-felhasznalok at mplayer.dev.hu
> Subject: Re: [Mplayer-felhasznalok] Fejezetek
>
> Hi,

> pedig igy kell
> CVS-t nezted?
 Néztem ,de közben rá jöttem ,hogy a DVD lemez függő a dolog, mert a MATRIX
DVD-n müxik. A fenti problémát a DŰNE DVD-n tapasztaltam ez egy 4 sávos
lemez és a 4.-ben található maga a film ami 18 fejezetre bomlik. A MATRIX
viszont úgy néz ki mintha ugyanannyi sáv lenne mint amennyi fejezet ,vagy mi
és itt minden OK!

ÜDV:Zoli