[Mplayer-felhasznalok] (no subject)

Khiraly khiraly at cia.hu
Mon Feb 4 08:58:41 CET 2002

Hi!
En gcc3,0,2-ot hasznalok.
Akkkor megprobalom ujraforditani, ezzel az opcioval, es utanaarok
a .logfjalnak is.
Tehat kosz.
Mert az volt a durva, hogy a pass 1 is mar letrehozta a 187 megas avit,
es a pass 2 pedig ugyancsak egy 186 megas avit produkalt(12perces volt
az egesz).
Tehat egy pass 1 nek nem kellene .avi letrehozni? Es milyen
meretkulonbsegek vannak?(tehat a pass 1 es a pass 2 kozott)
Kosz.
(bar most nincs interneem (szunetem van)), tehat csak ket het mulva
tudom ujra izzitani a DVD-t(most itthon vagyok, nem kollegiumban).