[Mplayer-felhasznalok] Le al a film.

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sun Feb 3 00:02:49 CET 2002

Sziasztok

Hogy lehetne megcsinalni azt az avit ami egy pontig lejatszodik majd leal:
A: 172.0 V: 172.0 A-V:  0.001 ct:  0.212  4124/4124  45% 21%  3.9% 46 0 49%
DEMUXER: Too many (33 in 8447999 bytes) audio packets in the buffer!
(maybe you play a non-interleaved stream/file or the codec failed)
vo: uninit!

*** free_stream() called ***

Exiting... (End of file)

Ezekkel probaltam:
divxds
divx
odivx
divx4
divx4vfw
ffdivx
ffodivx (bar ezt meg sem talalta)

Szoval nem megy. Az aviplayal megy, vagy legalabb is ment amig nem csereltem
le a codecokat a win32 be. Most is megy csak kep nelkul.
Ha az aviplay konvertalo programjaval atkonvertaltam akkor ment a film (csak
hangja nem volt mert a progi kiszedte belolle)
Hogy lehetne meg gyogyitani, vagy lejatszani valahogy ezt a fajlt ? (a
mencoderel nem lehet atcopyzni mert az is megal)
Csak ez az egy film all le. (Az mplayer soha nem fuz hozza valamit az avi
vegere ? Csak azert kerdem mert amikor meg nem volt meg teljesen
lejatszottam -idx kapcsoloval)

Koszi,
Attila

VIDEO:  [DIV3]  640x304  24bpp  23.98 fps  458.5 kbps (56.0 kbyte/s)
mplayer-CVS
ffmpeg-CVS
AMD-K6 2 500, G450, 256Mb