[Mplayer-felhasznalok] g400 dh

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Dec 31 15:28:31 CET 2002

Hi,

minden DH-s g400-on 2 vga, es minden DH-s g450/g550-en 1 VGA es 1 DVI
kimenet van. es adnak hozzajuk (mar ha dobozos, es nem OEM, bar lattam mar
OEM-hez is) vga->tv kabelt es a g450/g550-ekhez DVI->VGA atalakitot is.

> Nekem is az van. Tenyleg ket VGA csati van, es hozza olyan kabel, amit
> egyikbe beledugsz, es azon az "Y" kabelen van svideo meg composite (?)
> csati. Nem vagyok benne biztos, de imho ra lehetne kotni masik VGA monitort
persze hogy ra lehet. kulonben minek lenne az is vga ? :)

> is, ha eppen nem a kabeled van ott ami a TV fele megy. Majd vki okosabb
> elmondja :) Mindenesetre nekem gond nelkul megy TV-vel a cucc, a matrox
> eredeti kabelevel (de egy haverom csinalt egyet egy ineten talalt dox alapjan
> es az is ment neki jol).

semmi extra nincs abban a kabelben, a vga csati valamelyik labaira ki van
rakva a tv jel, csak ki kell vezetni svideo/composite csatlakozora

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu