[Mplayer-felhasznalok] g400 dh

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Tue Dec 31 14:40:09 CET 2002

On Tue, Dec 31, 2002 at 03:06:22PM +0200, Szasz Pal wrote:
> Bocsi, ha kicsit off, de mostanaban tema az ilyesmi a kerdesem a
> kovetkezo: A g400 32MB DH-s kartyabol van tobbfajta ? marmint 2VGA, es
> vga+tv kimenet ? Asszem ez kicsit homalyos, kezdem elorol: a kepen lattam
> 2 vga kimenetet.... ezekre lehet TV-t kotni, vagy olyan kartyat kell;
> venni, amin VGA es TV (pl svideo) kimenet van ?

Nekem is az van. Tenyleg ket VGA csati van, es hozza olyan kabel, amit
egyikbe beledugsz, es azon az "Y" kabelen van svideo meg composite (?)
csati. Nem vagyok benne biztos, de imho ra lehetne kotni masik VGA monitort
is, ha eppen nem a kabeled van ott ami a TV fele megy. Majd vki okosabb
elmondja :) Mindenesetre nekem gond nelkul megy TV-vel a cucc, a matrox
eredeti kabelevel (de egy haverom csinalt egyet egy ineten talalt dox alapjan
es az is ment neki jol).

- Gábor (larta'H)