[Mplayer-felhasznalok] Matrox G450+DH

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Mon Dec 30 16:28:12 CET 2002

2002. december 30. 16:08 dátummal Arpi ezt írtad:
> es ez linuxon is ervenyes (marmit hogy le van tiltva)?

Még nem volt ilyen kártyám, de szerintem igen, mivel a kódhoz kell nekik a
kártya gyári száma, meg ilyenek, meg küldenek egy exe-t is, ami gondolom
valami flash író progi lehet. De itt a link:

http://matrox.com/mga/products/upgrades/g450_upgrade_kit.cfm

Tib

Ps: Az egészet csak azért tudom, mert én a G450-emet 6.500 Ftért vettem, és
alaposan utánanéztem, nehogy csak egy DHnek látszó tárgyat vegyek.

Ps2: én a GeF2 mx400 -nak hasonlítottam össze a g450-nal a tvképét, és utána
lecseréltem a kártyámat. Lehet, h az új nv kártyák már jobbak, de
pillanatnyilag nem vagyok motivált egy cserében.