[Mplayer-felhasznalok] Uj skin meg egyszer

Veres Imre imre.veres at online.hu
Sun Dec 29 15:55:18 CET 2002

2002-12-29, v keltezéssel Arpi ezt írta:

> btw a pottyot imho nem korbeforgatni hanem korbemozgatni kell.

Ahogy mondod, igy is akarom csinalni. Es pont a mozgatasnal hal be a
gimp. Emiatt nem ilyen volume tekerentyut csinaltam, hanem arra is
vizszintes csuszkat; igy nem nez ki olyan jol, de pillanatnyilag ez van.
Raadasul nekem a kis led van, aminek van egy csopp fenyudvara; szoval
azt nem lehet forgatni.

> ha elforgatod akkor meg olyan mintha a lampa keringene korulotte :)

A szohasznalatodon meglatszik a sok ev scene... ;-D

SiX