[Mplayer-felhasznalok] Uj skin meg egyszer

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Dec 29 15:49:43 CET 2002

Hi,

> Veres Imre:
>
> A gimp sajna nemtud tetszõleges szögben elforgatni, de az xv igen. Csinálj
> egy kis képet, aminek a középpontja pontosan egybeesik a tekerõgomb
> középpontjával, és azt forgasd el xv-vel.

btw a pottyot imho nem korbeforgatni hanem korbemozgatni kell.
mar ha ilyen bumpos (domboru, fenyhatassal).
mert a lampa ugye egyhelybe marad igy a feny is ugyanugy esik ra akarhol
van. ha elforgatod akkor meg olyan mintha a lampa keringene korulotte :)

ez a default skinen latszik nagyon jol.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu