[Mplayer-felhasznalok] Uj skin meg egyszer

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Dec 29 14:32:17 CET 2002

Hi,

> Elnezest a developerektol, hogy ujra megkerdezem, de rtfhd (...html
> docs) megvolt, es meg sem tudom, hogy kinek es hogyan kellene
> elkuldenem, ha elkeszultem egy uj skinnel. Legyszi segitsetek ki!
uppold az ftp-re aztan ird meg ide a filenevet/URLt

> (Ja, es hogy nehogy mar ontopic-ot irjak: A kib at ... gimp csontra
> fagyasztja az X-et, ha segedvonalakat hasznalok ES mozgatok egy

ez X driver bug... tippelhetek? nvidia? :)

mondjuk nekem meg az openoffice 1.0.1 kb az 5. popup ablaknal (pl. open
file) sig11-el elcrasheli az egesz X-et, de csak G400-al.
mondjuk eleg regi az X es a driver is...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu