[Mplayer-felhasznalok] Uj skin meg egyszer

Veres Imre imre.veres at online.hu
Sun Dec 29 13:15:52 CET 2002

Elnezest a developerektol, hogy ujra megkerdezem, de rtfhd (...html
docs) megvolt, es meg sem tudom, hogy kinek es hogyan kellene
elkuldenem, ha elkeszultem egy uj skinnel. Legyszi segitsetek ki!

(Ja, es hogy nehogy mar ontopic-ot irjak: A kib at ... gimp csontra
fagyasztja az X-et, ha segedvonalakat hasznalok ES mozgatok egy
kijelolest. Kedves skin-gyartok, Ti mit hasznaltok? Ugyanis a volume
tekeros gomb fazisaihoz a rajta levo pottyot korbe kellene forgatni;
viszont nem tudom, hogy a korivhez hogyan igazitsam, hogy ne legyen
darabos a mozgatas. Probaltam a segedegyenesekkel; ez nem jott be. Akar
maganban is erdekelne, hogy hogyan csinaltatok meg. Kosz.)

SiX