[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

NEUROFiRE neurofire at mailbox.hu
Fri Dec 27 00:33:26 CET 2002

On Sat, 21 Dec 2002 01:49:00 +0100
Arpi <arpi at thot.banki.hu> wrote:

> Hi,

> sot, az EGA-kon altalaban volt TVout is :)
> (composite es asszem monokrom :))
Hmm, imho, amire te gondolsz (2db RCA aljzat) az a ket szinkronjel. Vmikor regen (talan 6-7 eve) nekem is tamadtak hasonlo, elvetelt gondolataim, hogy kompozit video, ra is kotogettem vmi tv bemenetere, persze nem ment, utanakerdeztem, es akkor mondta egy hwbuherator arc, hogy az biza szinkronjel. Azt is mondta, hogy minek van kulon kivezetve, asszem vmi kompatibilitas miatt (az eredeti, IBM EGA kartyakon is ki volt vezetve, ezert minden klonon is kivezettek). Szoval nem jo semmire...

NEUROFiRE