[Mplayer-felhasznalok] installer újra

Toth Bela tothb1 at freemail.hu
Fri Dec 27 07:52:15 CET 2002

Sziasztok!
Régebben (kb 1-2 hónapja) írtam a listára, hogy tcl-tk-ban elkezdtem irogatni
egy grafikus telepítőprogramot. Ha tud valaki segíteni ötletekkel, akkor
kérem segítsen. Ezt a részt csak a magam tudásának növeléséért csinálnám, és
ha ez valamilyen szinten készen van, akkor átlépnék az mplayer telepítőjének
c / gtk-s változatának készítésére.
Amiben főleg kellene segítség, ötletek a progarammal kapcsolatban. Ha van
valakinek nálam nagyobb gyakorlata a szkriptírásban (esetleg tcl/tk, főleg
ötletek programozási ötletek kellenének) és rendelkezik fölös szabadidővel az
sokat dobna a dolgon.
Egy előzetes változatot készítettem ami tulajdonképp semmire sem jó, mert nem
tudom, hogy a tömeg szerint mi lenne nagyobb segítség az amatőr szurkólók
számára. Ezt el is tudnám levélben küldeni hatalmas méretekkel bír :-)
Kösz!
Bela
Ui: ha van valakinek ötlete, hogy két 1.5 és 5 éves gyereket hogyan lehet 5
percnél tovább csendre bírni az is sokat dobna a helyzeten :-)