[Mplayer-felhasznalok] fullscreen es image capture

Radu radu at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Fri Dec 27 04:10:32 CET 2002

Udv,

Harom apro kerdesem/eszrevetelem lenne.

1) Ha playlistet hasznalok, es pl. egy ketcds film elso fajlja veget er, akkor ha fullscreenen nezem,
a kovetkezo fajl nem ter vissza fullscreenbe. Ez kikuszobolheto valahogy? Atbongesztem a doksit de nem
talaltam ezzel kapcsolatban megjegyzest.
2) Ugyanigy az image capture-rel kapcsolatban sem. Nem a png vagy gif outputra gondolok, hanem
lejatszas kozben, egy billentyukombinaciora torteno kepkimentesre - akar fullscreenen is (nem tudom
hogy megvalosithato-e a dolog, vagy csak x11 alatt)
Vmi apro utalas van az input.conf-ban, de nem vmi biztato :)
3) A playlistnel egy buktato van, ha nincs ures sor a fajl vegen, akkor segfaultol mplayer. Lehet h
megkimelitek magatokat par kerdestol ha megemlititek a doksiban :>

Koszonettel:

Radu

Radulovic Attila - [ radu at linux.gyakg.u-szeged.hu ]
Abydos Gate - Csillagkapu - [ http://csillagkapu.hu/ ]