[Mplayer-felhasznalok] A'rpi kilep?

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Dec 26 23:23:36 CET 2002

Hi,

> Es, mint az ido megmutatta, minel tobb fejleszto van annal bugosabb a kod.
> Viszont a sok fejleszto sok bugjahoz tobb fejleszto kell, akik egyre tobb
> bugot csinalnak, stb..
ebben van valami.
viszont akkor ha kilepek - plane ha elotte atkergetek xine-hoz par
developert - akkor ugye csokken a developerek szama, igy a hibake is?

> Epp most levelezek a HP-vel, hogy mi lehet a notebookom baja, es tok
> segitokeszek meg minden. Latszik hogy meg vannak fizetve.
az a baj, hogy en ha fizetnek se lennek kedvesebb a lamakkal :))

> Ez mi? :)
sigma design mpeg4 libjehez (gyk: xvid lopva) support :))))))))))))))
de van benne egy erdekes AVI demuxer fix is, amire meg nem jottem ra hogy mire
valo, pont ettol erdekes ;)

> Ez mi? :)
fassag. de eleg meggyozo szoveggel koritve :)

> albeu? rm -f
pedig olyan jokat ir :)
szet rotflkedtem magat a config parser pluginjein...
(aki picit ert C-ul: m_option.c)

> Hadd legyek kod maintainer :)
legyel :)
de akkor mi marad a CVS-be? DOCS? :)

> Mintha most az lenne..
naja

> Hat, ha a mailer3 100-ad annyira sikeres lesz mint az MPlayer.. ;))
:)))
mer, kicsi, gyors, monolitikus, nem hasznal threadeket, bugos, es gui ahhoz
sincs (na jo majd .so ir hozza :)) - szal akar mplayer is lehetne...

> A fenet. Mar regota azt mondom hogy kod freeze kell, es mindenki tesztelje,
> fixalja a sajat kodjat (doksijat:), ahelyett hogy uj fassagokon gondolkozna.
>
> BTW, vo_svga is bugos miota Matan ujrairta. Pedig o az svgalib author :)
:)

> Majd reportolom.
?? majd

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu