[Mplayer-felhasznalok] A'rpi kilep?

Veres Imre six at freemail.hu
Thu Dec 26 14:49:43 CET 2002

> sosem az usereknek irtam - es ezert van mar tele a tokom az ilyen
> Keller A-fele feature requestekkel is pl. - es ezt enm is titkoltam
> sose.
> magamnak irtam (most lehet mondani mennyire onzo vagyok - ez van) eredetileg
> es azokat a reszeket fejlesztem benne amire nekem (is) szuksegem van.

Elmondom, mit gondolok errol:

1. Szerintem aki feature-t ker, nem feltetlenul koldul es nem biztos, hogy toled
akarja a dolgot; latod, magatol is hozzafogott. Csak aki nem core fejleszto,
annak fogalma sincs, hogy epp mit csinaltok es mit akartok meg belerakni.

2. Lehet, hogy pont egy ilyen "koldulo" ember fog jo otletet adni neked.

3. Ha van valaki, aki nem ert egyet azzal, hogy magadnak fejlesztesz, az nem
normalis, vagy nem ezen a vilagon el.

4. Akarmennyire is budos, te lettel az mplayer legendas alakja; ahogyan Torvalds
a linuxe, meg akkor is, ha Torvalds is mar csak koordinal nagyreszt. Hat ha Te
elegedett vagy, akkor hagyd abba nyugodtan a fejlesztest, de a koordinaciot
egyszeruen nem hagyhatod abba. Nomen est omen. Van eleg okos fejleszto, akik
kepesek meg jobba tenni az mplayert, de minden fejlesztesre te fogod ramondani,
hogy okes.

5. Szemelyes jellegu kerdes: mit csinalnal, ha abbahagynad ezt? Mert azt tudom,
hogy nem birnad ki anelkul, hogy valamit ne fejlesztgess...

SiX