[Mplayer-felhasznalok] Hol tart a film?

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Dec 26 14:35:25 CET 2002

Hi,

> Bocs, meg egz szemlyes kerdes..
> Tebyleg, mi a jo ebben, csinalni, es hallgatni
> a user hulyeseget? Raadasssul Karacsonykor......

az egyaltalan nem jo. azert fontolgattam 1 eve hogy abbahagyom, aztan vegul
megse, de most mar komolyan azon vagyok.

sosem az usereknek irtam - es ezert van mar tele a tokom az ilyen Keller
A-fele feature requestekkel is pl. - es ezt enm is titkoltam sose.
magamnak irtam (most lehet mondani mennyire onzo vagyok - ez van) eredetileg
es azokat a reszeket fejlesztem benne amire nekem (is) szuksegem van.

viszont ezen mar egy ideje tulvagyok - ar mindent tud ami kell nekem, igy
nincs ertelme tovabb szopni vele. max kisebb bugfixeket kell...

apropo karacsony...
le akartam 24-iken jatszani egy audio cd-t, egybol talaltam 3 bugot a
cdda:// majd a cddb:// kodban. fixeltem. ennyi...