[Mplayer-felhasznalok] Hol tart a film?

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Thu Dec 26 01:59:36 CET 2002

Hi

Csak 1 szavas lehet a parancsok parametere (mplayer)?
mert akkor nem lehet spacet rakni a szovegbe(parameterbe),
amit utanna irok.

Na mindegy maximum majd "_"-al helyetesitem. legfeljebb a vegen lessz
megint egy program ami kicsereli spacere.

Teljesen tetszik...:)
Ha azt mondom neki hogy "mi" akkor kiirja {hogy hol tart},
ha "mo" valami_szöveg akkor nem ir ki semmit,
ha "ma" akkor {hogy hol tart}valami_szöveg\n -et.

ja igen. amit kerdezni akartam:
Milyen nyelven lenne ertelme elkezdeni hozza valami kezelofeluletet irni
?
perl vagy c ? (nekem mindegy mert egyikhez sem ertek)
A kezelofeluleten azt ertem, megnyomok egy gombot --> beirja az
mplayernek hogy "mi"
egy másikat --> "pause"
megin egy masikat --> beirhatom amit akarok(a felirat szoveget,)
Ezt elkuldi "mo ez_a_felirat_szovege"
aztán pause ki es aztan egy masikra "ma".
es igy tovabb.
Szoval?

köszi,
Attila

ui: A parancsok semmit nem jelentenek, csak azt hogy 2 ora van.