[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Sun Dec 22 01:09:27 CET 2002

On Fri, Dec 20, 2002 at 07:26:29AM +0100, Gabucino wrote:
> Eleg sok helyen fellelhetok a Hercules kartyak, 32k (k!) RAM, 720x348x1bpp
> felbontas, MPlayer tamogatja, framebuffer es X driver is van hozza, opensource.
> (al3x! adjal herculest vegre!)
>
> Eleg jonak mondhato az EGA is, MPlayer szinten tamogatja, 640x200x4bpp (CGA
> monitorral), 640x350x4bpp (EGA monitorral).

messze nem kompromisszum nelkuli megodas mivel az mplayer tamogatas
fontos, de nem az egyeduli tenyezoje egy kartya hasznalhatosaganak.

azt nevezem kompromisszum nelkuli megoldasnak amivel tudok fuggetlen jo
minosegu kepet kicsikarni masodik monitoron/tv-n es ekozben akar barmit
csinalhatok (akar quakezhetek) az elso monitoron szinten jo minosegben
mindezt egy kartyan.
es akkor meg nem is beszeltem az isa->usb atalakitorol. (vagy isa->pci, ha
van olyan)

> Mas hasznalhato videokartyat most hirtelen G400-on kivul nem tudok..

ez mi, ha nem fud?
akarhonnan nezem, a legkevesebb kompromisszummal a sokat szidott nvidia
jar. a fentiekbol mindent tud. kepminosege hagy nemi kivannivalot maga
utan, de messze nem olyan szornyu mint ahogy leirjatok. a legjobb
valasztas linux ala, ha figyelembe vesszuk, hogy g400 dh-t nem lehet kapni
es az altalanos hasznalhatosagot vesszuk alapul. (ati gyari driveret nem
lattam igy esetleg az is szoba johet, de a dri-s harmat gyenge)

reszemrol a temat befejeztem. nem vagyok mplayer developer de teljesen
hulye sem.

--
csa'
l4mer|E