[Mplayer-felhasznalok] nehany kerdes

byleslie byleslie at freemail.hu
Sat Dec 21 18:40:42 CET 2002

Hali!

Uj vagyok a listan kb. 1hete figyelem a temakat.Neha kicsit
puskaporosnak tunik a hangulat,de ez nem biztos hogy baj.
Lenne nehany kerdesem,bar kicsit off tema.
1. Tervezem egy Radeon9000pro beszerzeset a meglevo Geforce2mx400
helyett.Jo valasztas lehet ez az mplayer-hez?

2.Van egy Lifeview Flyvideo2000 tv-zsugam, Saa7130 tip. chip-el.
A rendszerem: Mandrake9.0 gyari kernel(saa7130/7134 chip tamogatassal).
Modprobe 7130 beilleszti a drivert + ami kell hozza.Ha elinditok egy TV
progit,pl. a Zapping-ot (mplayert meg nem probaltam),se kep se hang.A
kartyat felismeri stb...
Sikerult mar valakinek szora birni ezt a kartyat? (Winfos alatt megy)

Sziasztok!

byleslie