[Mplayer-felhasznalok] 2.5-os kernel

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Dec 19 20:40:10 CET 2002

Hi,

> Háth... Az a te véleményed, hogy kicsit nem igaz. Imho .rpi tökéletesen
> ismeri az angol cosmetix kifejezést és ha jól értem õt, akkor pontosan úgy
> is gondolta.
igen. btw aki olvasta a patchet magat (nem csak a rola szolo dicshimnuszokat
("Hu! felpecseltem es azota 3x gyorsabb az X! es a kvekben is gyorsabban
tudok loni!") es m$ marketingeseket is megszegyenito grafikonokat :))
az tudja mirol beszelek. 95%-ban printf-eket modosit, es olyan
kodmodositasokat, felcsereleseket tartalma zaminek semmi koze/hatasa a
scheduler mukodesere. a maradek 5% valoban csinal valamit a scheduler
struct-al, de semmi kulonoset. en meg azt sem hiszem el hogy ez sok
proecssznel gyorsit, bar abba a reszbe nem melyedtem el nagyon. az egesznek
ilyen 'egy 10l bugfix es jo sok cosmetics" kinezete volt.

felreertes ne essek, nem bantani akarom Ingot, sot a korabbi munkaiert
minden elismeresem, de imho tul nagy a felhajtas es tul sokat hisznek errol
az O(1)-rol az emberek.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu