[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

Totok Tibor tibcsi at interware.hu
Thu Dec 19 11:27:00 CET 2002

>8500-ot nem kapsz, csak ilyen VE/LE butitast (ala geforce MX-ek).
>ha megis, mondjad gyorsan hogy hol, mert hetek ota azt keresem...

www.apronet.hu Itt mindenfele allatfajta megtalalhato, tenyleg erdemes
rendszeresen nezelodni.

>en pedig azon vagyok, hogy tv kimenetre maradok a jo oreg g400-nal,
>mert egyszeruen nincs jobb, de meg hasonlo sem.

En meg maradok az Nvidianal. Ez van...

>felbontasra/overscanra. ellenben a tobbi karty aamit lattam/hallottam
>az kulso tv enkoderrel dolgozott, ami a sajat utemneben scanneli a
>framebuffert es enkodolja ki 50/60 hz-en elore programozott fix

Ezert orultem az NVidia integralt TV vackainak, a 2 ramdacnak,
stb, azt hittem hogy ezek a featurek innentol kezdve minden uj
kartyaban benne lesznek, es ez megoldja a minosegi problemakat.

Arrol nem is beszelve, hogy ha integralt a TV chip, akkor nem
kell azon paraznod, meg magannyomozot fogadni, hogy melyik
gyarto kartyajan van hasznalhato TVkimenet, es melyik rakott
ra valami szart

De azert az rohely, hogy egyszeruen nem lehet kompromisszumok
nelkuli kartyat kapni, pedig a tech. feltetelek siman adottak,
viszont egyiknek a driverei, masiknak a 3d teljesitmenye, harmadiknak
a TV kimenete szar, es meg sorolhatnank....

Udv: Tibcsi