[Mplayer-felhasznalok] skin rajzolo verseny

Zoltan Ponekker pontscho at kac.poliod.hu
Thu Dec 19 08:17:04 CET 2002

Hali

> Épp ma gondoltam rá, hogy rajzolok egy Skint. Zavar, hogy kicsi a

Uccu neki.

> mostani. A doksiban az, hogy utolsó módosítás szeptember 9. az igaz?
> Azóta változatlan? Semmi új fícsõr?

A teljes paletta le van fedve. A mostani kiepitese teljes
egeszebben jol hasznalhato imho. Arra is volt pelda, hogy grafikus
emulalta a fuggoleges potmetert egy vizszintes potmeterrel :)

Es egesz szep skineket is tudtak csinalni, lasd neutron, Aqua*. De egeszen
rondakat is :)

Meg mondtam. Ha kell valami, megoldjuk :)

Pontscho / fresh!mindworkz
---
MPlayer Core Team - www.MPlayerHQ.hu