[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

Veres Imre imre.veres at online.hu
Wed Dec 18 15:11:42 CET 2002

2002-12-18, sze keltezéssel Arpi ezt írta:
> Hi,
>
> az, hogy 1.8-as p4-et 80% terheli hogy realtime transkodoljak 720x576
> mpeg1-be

Dobd ki azt a p4-et. ;-) Nekem p3-900-zal 60-80%, bar meg kell valljam,
hogy a felbontas nalam max 480x576...

> es meg szar minoseg is.

Ja, valoszinuleg az lehet a baj, hogy egy 10 eves Samsung TV-n nezem;
mert szerintem tok jo minoseg. Majd ha telik plazma TVre, akkor
megveszem kilora az Mplayer-team-et es csak nekem fogtok fejleszteni,
meghozza nvidiara... ;-))))

> a 30fps-rol nem is beszelve... pl. PAL60-at tud?

Aha

> jah es egy alaplapot 35 db pci meg 3 agp slottal...

OK, le7, h. neked tele van a geped, de nekem van egy halokartya,
hangkartya, videokartya meg a dxr3; 1xagp+3xpci. Ennyit minden alaplap
tud.

> igen.

;-)

> arrol nem is beszelve

Azt mondtad, fixaljatok, ha lesz dxr3-otok, hat akkor legkozelebb majd
azt zuzd be egy szabad helyre... ;-)

SiX