[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

Nyilas Peter misi at ide.oda.hu
Wed Dec 18 14:50:22 CET 2002

On Wed, 18 Dec 2002, Arpi wrote:

> Hi,

> az, hogy 1.8-as p4-et 80% terheli hogy realtime transkodoljak 720x576
> mpeg1-be es meg szar minoseg is. arrol nem beszelve, hogy a 24 fps akadozni
> fog mint megtudhattuk :)
1200-as TB, ugy 60-70%, csak tekerni nem szabad, mert akkor behal... :)))

> a 30fps-rol nem is beszelve... pl. PAL60-at tud?
Kicsit kombozva megeszi a 24, 29 fpst, es bar lehet, hogy nemvagyok 1
vajtszemu, en nemsok kulonbseget lattam a dxr3 es 1 asztali DVD kozott...
:)))

kernel: adv717x.o: Configuring for PAL 60

Asszem, ezt csinalja... :)

> arrol nem is beszelve
Ezzel nem tudok vitatkozni... :))))

> A'rpi / Astral & ESP-team