[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Dec 18 15:17:05 CET 2002

Hi,

> Ohm, nem azert hogy tovabb noveljem ezt a thread-et, de azon kivul, hogy
> ocska regi es hardverbol nem tud csak mpeg1-et; mi a problema a
> dxr3-mal? Akkor tok mind1, hogy mit hasznalsz 2d-re/3d-re, kulon van a
> tvout es tud tok jol kulon mukodni, hiszen nekem is igy megy.

az, hogy 1.8-as p4-et 80% terheli hogy realtime transkodoljak 720x576
mpeg1-be es meg szar minoseg is. arrol nem beszelve, hogy a 24 fps akadozni
fog mint megtudhattuk :)
a 30fps-rol nem is beszelve... pl. PAL60-at tud?

> Nekem borzolodik a hatam az integralt VIVO es egyeb ilyen kartyaktol. Ha
> csereled, az egeszed dob6od a p|cs at ba mig ha minden kulon van
> eldontheted, hogy megveszed a 3d miatt az nvidiat, a szep kep miatt a
> matroxot, vagy mittomenmit.
jah es egy alaplapot 35 db pci meg 3 agp slottal...
amugy szerezzel nekem dualhead-es PCI buszos matroxot... vagy mindig
cserelgessem nvidia meg matrox meg ati ? :)

> Vagy lehet, hogy csak en vagyok igenytelen, akinek a dxr3 tokre eleg es
> jo minosegu?
igen.

> Mondjuk a driverje eleg fura meg bugos meg lassu, de amiota
arrol nem is beszelve

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu